ייצוג בועדות רפואיות

ייצוג עורך דין בועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי: הדבר החשוב ביותר שתעשו!

מידי שנה מוגשות ומאושרות מאות אלפי תביעות במסגרת המוסד לביטוח לאומי. לכל אירוע תאונתי/מחלה לכל גיל ישנם מגוון כלים המזכים בפיצוי/קצבה/ סיוע זמני/ קבוע ומענה בכלל.

מדוע ייצוג של עורך דין המנוסה בתחום הביטוח הלאומי הכרחי?

הופעה בפני ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי עשויה להיות חוויה מלחיצה ומורכבת. ועדה זו מורכבת מרופאים מומחים שמטרתם לקבוע את אחוזי הנכות שלכם, ובקביעה זו הם משפיעים באופן ישיר על גובה הקצבאות שתקבלו. רופאי הועדה הרפואית קובעים את עתידכם! ממש!!

האם כל עורך דין יכול לייצגכם בפני הועדה הרפואית? התשובה חיובית.  אך האם כל עורך דין עוסק בתחום מימוש הזכויות במוסד לביטוח לאומי – התשובה שלילית. על כן ועל מנת לדאוג לעתידכם – מומלץ לבחור בעורך דין מנוסה בתחום הביטוח הלאומי והרפואה. עורך דין זיו קורן הינו האדם הנכון לעשות זאת.

מדוע כדאי לכם להסתייע בעורך דין מנוסה בתחום הביטוח הלאומי ובפרט בייצוג בוועדה רפואית:

  • עו"ד מנוסה עבר ועובר הכשרות בתחום זה לרבות בתחום הרפואה והמשפט וקיימת לעוה"ד הכרות מעמיקה עם החוק והפסיקה בתחום לרבות חוזרים ונהלים פנימיים של המוסד לביטוח לאומי.
  • עו"ד מנוסה יסייע לכם לבנות את התיק הרפואי שלכם וידאג להגיש את המסמכים הנכונים בצורה המיטבית ובהתאם לליקויים הגופניים והנפשיים שלכם.
  • עורכי דין מנוסה בתחום ידע להציג את הטיעונים בפני הועדה בצורה ברורה, משכנעת ומקצועית, תוך שימוש במונחים רפואיים ומשפטיים נכונים ובצורה מותאמת לתיעוד הרפואי ולליקויים שלכם.
  • ייצוג מקצועי של עורך דין מגדיל את הסיכוי למקסם את זכויותיכם לאורך כל התהליך לרבות במסגרת הערר.
  • עו"ד מנוסה יסייע לכם להתכונן לועדה, יכין אתכם שאלות ולבדקה הרפואית, וידאג להפחית לכם את הלחץ והחרדה שבו תשרו במהלך הועדה והבדיקה הפיזית.
  • עו"ד מנוסה יסייע לכם לקבל הרבה יותר כסף!!!

כיצד עו"ד זיו קורן וצוות משרדו יכולים לעזור?

עו"ד זיו קורן וצוות המשרד שלו בעלי ניסיון רב בליווי וייצוג מול המוסד לביטוח לאומי, יחד נדאג להגן על זכויותיכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך, החל מהגשת התביעה ועד לקבלת הקצבה!

אם אתם רוצים לדעת יותר, השאירו את פרטיכם באתר ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקבל את הזכויות שלכם!

השאירו את פרטיכם באתר ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים בנושא זה

No data was found

תפריט נגישות