תביעת ביטוח חיים

תביעת ביטוח למקרה מוות (ביטוח חיים): הביטחון הכלכלי למשפחה שלך

בהתאם לנתוני אגף הפיקוח על הביטוח במשרד האוצר, מידי שנה מוגשות לחברות הביטוח השונות עשרות אלפי תביעות ביטוח חיים. חלק מהתביעות נדחות עקב מגוון סיבות, כגון: אי עמידה בהגדרות ובקריטריונים בפוליסה, חוסר במסמכים לצורך החלטה כפי שנקבע בחברה הביטוח ועל ידי הפיקוח על הביטוח, אי גילוי מצב רפואי אודות המבוטח, החרגות בפוליסה, התיישנות, היעדר הסכמה עם חברת הביטוח על הפרשנות הנכונה לפוליסה או גובה הפיצוי, היעדר ייצוג משפטי של עו"ד העוסק בדיני ביטוח ובעל הכרה של הפוליסות על נספחיהם לרבות פסיקה בתחום.

עו"ד זיו קורן העוסק בנזקי גוף וביטוח, נתקבל רבות בלקוחות שאחד מבני משפחתם נפטר בטרם עת כתוצאה מתאונה או מחלה, ושחברת הביטוח דחתה את תביעתם, אלו, לדאבון הלב, נאלצים להתמודד עם אתגר כפול – ריק רגשי – אובדן היקר להם מכל במקרה פטירה ו – הריק כלכלי שהותיר להם המבוטח בעקבות מותו.

ביטוח חיים (ביטוח למקרה מוות) מהווה רשת ביטחון עבור אנשים אלו, ומספק להם, בכפוף לפוליסה שנרכשה פיצוי חד פעמי במקרה של פטירת המבוטח בטרם עת עקב תאונה או מחלה, הפיצוי מוענק ליורשים או למוטבים הקבועים בפוליסה שנרכשה ובהתאם לסכום הכיסוי שנרכש בפוליסה במקרה של מוות. ביטוח חיים הוא כלי חשוב להבטחת הכנסת המשפחה במקרה של אירוע טרגי זה.

מהי תביעת ביטוח חיים (ביטוח למקרה מוות)?  תביעת ביטוח חיים הינה תביעה של שמוגשת על ידי יורשי או מוטבי המבוטח בפוליסה במקרה של פטירת המבוטח בטרם עת עקב תאונה או מחלה.

מהם סוגי הביטוחים במקרה של מוות?

  • ביטוח  חיים פרטי – המובטח רכש ביטוח למקרה מוות שיעניק פיצוי כספי למשפחתו במקרה שילך לעולמו בטרם עת.
  • ביטוח חיים משכנתא – המבוטח רכש ביטוח במסגרת רכישת נכס וכתנאי להלוואת המשכנתא רוכש ביטוח משכנתא. ביטוח זה נרכש למקרה בו אחד מהלווים נפטר בטרם עת ושחברת הביטוח תשלם לבנק ממנו נלקחה ההלוואה למשכנתא את יתרת תגמולי ההלוואה שנותרה, והלווה שנותר בחיים יהא פטור מתשלום.

חשוב לקרוא בעיון את פוליסת הביטוח על מנת לברר את הכיסוי במקרה של פטירה בפוליסה הספציפית שלכם. והחשוב ביותר שבמקרה שמתרחש אירוע ביטוחי פטירת המבוטח – לפנות לעו"ד ליעוץ מידי ובטרם תידחה התביעה על ידי חברת הביטוח.

כיצד עו"ד זיו קורן וצוות משרדו יכולים לעזור?

במקרה מוות של מבוטח בפוליסת ביטוח חיים, ובטרם הגשת דרישה או תביעה לקבלת הפיצוי הכספי בפוליסה או במקרה שחברת הביטוח דוחה את תביעתכם, עליכם לפנות לעו"ד העוסק בדיני נזקין וביטוח. עו"ד זיו קורן וצוות משרדו, בעלי ניסיון רב בליווי וייצוג בתביעות ביטוח חיים. יחד נדאג להגן על זכויותיכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך, החל מהגשת התביעה ועד לקבלת הפיצוי !

אם אתם רוצים לדעת יותר, השאירו את פרטיכם באתר ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

ליצירת קשר אנא מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

מאמרים בנושא זה

No data was found

תפריט נגישות