תביעת ביטוח תאונות אישיות

תביעת ביטוח תאונות אישיות: מוצר בסיסי כל בר דעת

בהתאם לנתוני אגף הפיקוח על הביטוח במשרד האוצר, מידי שנה מוגשות לחברות הביטוח השונות עשרות אלפי תביעות ביטוח תאונות אישיות. חלק מהתביעות נדחות עקב מגוון סיבות, כגון: אי עמידה בהגדרות ובקריטריונים בפוליסה, חוסר במסמכים לצורך החלטה כפי שנקבע בחברה הביטוח ועל ידי הפיקוח על הביטוח, התיישנות (3 שנים), היעדר הסכמה עם חברת הביטוח על הפרשנות הנכונה לפוליסה או גובה הפיצוי, היעדר ייצוג משפטי של עו"ד העוסק בדיני ביטוח ובעל הכרה של הפוליסות על נספחיהם לרבות פסיקה בתחום.

עו"ד זיו קורן העוסק בנזקי גוף וביטוח, נתקל מדי יום בלקוחות שרכשו תביעת תאונות אישיות ועברו תאונה, אך חברת הביטוח דחתה את תביעתם, אלו, לדאבון הלב, נאלצים להתמודד עם אתגר כפול – מצב בריאותי קשה ו – קושי כלכלי עקב מוגבלותם בשל התאונה הגרמה לנזק גופני (שברים וכוויות), נכות צמיתה או חלקית כתוצאה מתאונה, אובדן כושר עבודה, מוות עקב תאונה.

ביטוח תאונות אישיות מהווה סיוע מהותי עבור אנשים אלו, ומספק להם, בכפוף לפוליסה שנרכשה פיצוי חד פעמי על הנזק הגופני (בהתאם לסוג הפגיעה ולאיבר שנפגע) או בשל אובדן כושר עבודה חלקי או צמית או מוות (בכפוף לפוליסה שנרכשה על ידי המבוטח).

מהי תביעת ביטוח תאונות אישיות?  תביעת ביטוח תאונות אישיות היא מוצר ביטוח חשוב שנועד להגן על המבוטח במקרים שבה עבר תאונה אישית ויתקשה להתמודד עם התקופה שלאחר התאונה, כגון: אשפוז, הוצאות טיפול, הוצאות סיעוד ועזרת צד ג' וכיו"ב.

מה כולל הכסוי של ביטוח תאונות אישיות?

  • פציעה כתוצאה מתאונה – המבוטח עבר תאונה שכללה שבר או כוויה (בהתאם לפירוט בפוליסה).
  • נכות – בעקבות התאונה ובחלוף כשנה (לערך) נותרה למבוטח נכות חלקית או צמיתה (מוגבל בסכום תקרה בהתאם לפוליסה שנרכשה).
  • אובדן כושר עבודה – המבוטח איבד את כושר עבודתו עקב תאונה (בכפוף לפוליסה ומגבולותיה).
  • מוות – פיצוי חד פעמי בהתאם לכיסוי שנרכש בפוליסה.

חשוב לקרוא בעיון את פוליסת הביטוח על מנת לברר את הכיסוי המקרה שלביטוח תאונות אישיות בפוליסה הספציפית שלכם. והחשוב ביותר שבמקרה שמתרחש אירוע ביטוחי – לפנות לעו"ד ליעוץ מידי ובטרם דחיית התביעה על ידי המבטחת.

כיצד עו"ד זיו קורן וצוות משרדו יכולים לעזור?

במקרה של תאונה ובטרם הגשת דרישה או תביעה למימוש הזכויות מכוח הפוליסה שנרכשה או חלילה במקרה שחברת הביטוח דוחה את תביעתכם, ישנה חשיבות גבוה לפנות לעו"ד העוסק בדיני נזקין וביטוח. עו"ד זיו קורן וצוות משרדו, בעלי ניסיון רב בליווי וייצוג בתביעות ביטוח תאונות אישיות. יחד נדאג להגן על זכויותיכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך, החל מהגשת התביעה ועד לקבלת הפיצוי !

אם אתם רוצים לדעת יותר, השאירו את פרטיכם באתר ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

ליצירת קשר אנא מלאו פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם

מאמרים בנושא זה

No data was found

תפריט נגישות